Elaborarea si implementarea unui sistem de management

Prin definitie sistemele de management reprezinta ansambluri de elemente corelate sau in interactiune prin care se stabilesc politica si obiectivele si prin care se realizeaza acele obiective.

Totul a inceput in Marea Britanie cu standardul BS 5750, dedicat calitatii. Evolutia a condus la aparitia standardului international ISO 9001 pentru sistemele de management al calitatii. Succesul de care s-a bucurat acest standard a condus la diversificarea standardelor aferente sistemelor de management atat in domeniul calitatii cat si in alte domenii cum ar fi managementul mediului – ISO 14001, al sanatatii si securitatii ocupationale – OHSAS 18001, al sigurantei alimentare – ISO 22000, al sigurantei informatiei – ISO/IEC 27001 si exemplele pot continua.

Rolul MS EXPERTMOB  este de a proiecta, implementa si evalua sistemele de management, in toate domeniile de activitate, in vederea certificarii acestora.

Un sistem de management bine implementat cu ajutorul unui program de consultanta adecvat specificului companiei dumneavoastra, va ajuta afacerea sa creasca, sa devina mai stabila si mai usor de controlat.

De asemenea, programele noastre de consultanta vor ajuta organizatia dumneavoastra sa mentina un nivel rezonabil al birocratiei, optimizand propriul sistem de management, aplicand prevederile standardelor ISO 9001, ISO 14001 si standardele de control intern/managerial in conformitate cu OMFP 946/2005 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a va ajuta sa administrati in mod activ si eficient afacerea, lasandu-va libertatea de a imbunatati, de a promova si vinde.